Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата започва да прекъсва и придърпва :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колата започва да прекъсва и придърпва :(

    Привет на всички,
    Имам малък, а може си е и голям проблем. Като достигне работната си температура, колата започва да прекъсва и да придърпва, прилича като на липса на цилиндър или нещо подобно. Няма промяна на обороти, преди няколко дни, последния топъл колата загря малко над нормалното около 95 - 100 градуса, и установих, че не въртят перките. Занесох се до Ал. Ауто, но те казаха че всичко е ок, обаче явно не е.
    Ако имате с нещо да помогнете по въпроса, ще съм много благодарен>

    Лека вечер

    П.С.: Не съм чел/търсил мнения и теми по въпроса. Съжелявам
    |ALFA ROMEO 156| :: |1.9 JTD, 115hp| :: |Sportwagon| :: |2003|::

  • #2
    За перките - да не ти е заминал термо-датчика......
    може от това че не охлажда да ти прави мизериите

    Имах една Брава и ми правеше таквиз гадости по повода.....
    Alfa Romeo 146 ti

    Comment


    • #3
      To си намерил в кой сервиз да идеш Май от тоз сервиз нямаше доволни люде
      1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
      2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
      1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

      Comment


      • #4
        има голяама тема по въпроса за перките и термодатчика, пусни я в търсачката и ще излезнат доста неща. може и сам да си ги провериш успех
        НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

        Comment


        • #5
          95-100 градуса е нормална температура за този двигател а перките е по-вероятно да не се пускат заради реостата.Погледни го седи на самия радиатор над перките виж дали няма някоя нагоряла букса аз съм имал такъв яд с бившата Алфа
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Според мен неправилно свързваш повишаваштата се температура и невървежа. По-скоро времето в което се повишава температурата.През това време започва да липсва нещо но не е цилиндър а гориво.
            Alfa Romeo 1.9 150 159JTDm

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от allberti
              Според мен неправилно свързваш повишаваштата се температура и невървежа. По-скоро времето в което се повишава температурата.През това време започва да липсва нещо но не е цилиндър а гориво.
              при прегряване(неработеща перка-примерно) на двигателя започва да придърпва и да губи мощност , а в последствие си е ...... - за съжаление от личен опит го казвам
              Alfa Romeo 146 ti

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от akula
                Първоначално публикувано от allberti
                Според мен неправилно свързваш повишаваштата се температура и невървежа. По-скоро времето в което се повишава температурата.През това време започва да липсва нещо но не е цилиндър а гориво.
                при прегряване(неработеща перка-примерно) на двигателя започва да придърпва и да губи мощност , а в последствие си е ...... - за съжаление от личен опит го казвам
                При тези коли няма такова нещо аз мойта старата я карах около 6 месеца докато разберем откъде идваше проблема и си вдигаше редовно 110 градуса но никога не е губила мощност
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  а къде се оказа проблема? Моята понякога се опитва да минава 100 (тъй де, май е сто, чертичката) и тогава перката се включва на степен излитане и си смъква надолу. Не съм сигурен до колко е нормално това. На диагностиката Бобо не спомена нищо за проблем от такова естество.
                  I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                  Roosevelt

                  Comment


                  • #10
                    Ами пичове незнам, ужасно си скъсах нервите тази седмица с колата, няма ден без тиа мъки, просто ужас.
                    С Бобо говорих другата седмица, ще го гледа............ едни казват ламбда, други катализатор + гърнета , 2-рото е напълно вероатно защото са за смяна, ма такава немощ да докарват ..... незнам, но и двете са по 200 лв. та и отгоре , некви препоръчителни места за смяна на тези неща без ААуто?

                    Благодаря на всички
                    |ALFA ROMEO 156| :: |1.9 JTD, 115hp| :: |Sportwagon| :: |2003|::

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Pinky
                      а къде се оказа проблема? Моята понякога се опитва да минава 100 (тъй де, май е сто, чертичката) и тогава перката се включва на степен излитане и си смъква надолу. Не съм сигурен до колко е нормално това. На диагностиката Бобо не спомена нищо за проблем от такова естество.
                      Водна помпа,турбинката е пластмасова и се пука от годинките превърта и спира да върти водата
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        boxer, не съм голяма разбирачка...но от личен опит ще те наведа на две мисли:
                        1. Провери (продухай със сгъстен въздух) леглата на свещите. Понякога става конденз там НЕ ЗНАМ ОТКЪДЕ, НО ПРИ МЕН БЕШЕ ТАКА и що диагностики отнесох, докато го разбера. ( нали се сещаш, че водата помага на искрицата да "свитне" през кабела понякога не на електродите, а по метала на главата).
                        2. Недай боже, да си духнал гарнитура на главата. Ако течността вдигне налягане (както казваш - при загряла стаа проблема) и има малка шупличка в гарнитурата - бензин, въздух и вода понякога горят. АМА ПОНЯКОГА - НЕ!!!
                        p.s.: Трудно се хващат тези неща на диагностика. Проверявай нивото на водата.
                        Успех!
                        Alfa Romeo 146 1,4TS 103к.с. 1999

                        Comment

                        Working...
                        X